18. august 2014

Theme Party - The Great Gatsby


1) HER - 75kr    2) HER - 50kr    3) HER - 60kr    4) HER - 45kr    5) HER - 35kr

Når jeg på mandag starter på mit nye studie går jeg ind i RUS ugen som, så vidt jeg har forstået handler om at man bliver introduceret til både studiet som ens nye medstuderende og de ældre studerende. Som en del af RUS ugen har tutorerne arrangeret en fest med temaet "Classic" med fri tolkning. Derfor har jeg efter forskellig overvejninger bla. Classic rock, Disney og Mozart nået frem til The Great Gatsby. Et emne jeg er godt inde i eftersom det var en del af mit pensum i gymnasiet. Jeg har både læst bogen og set den gamle såvel som den nye filmatisering af bogen. Nu har jeg gloet Nelly og Asos tyndt og fundet de helt rigtige sager der er forholdsvis billige, men samtidig også pæne. Den typiske jazz kjole med lav eller slet ingen talje, glitrende og festlig. Smykkerne skal være dyre, eller i det mindste se dyre ud. Perlekæden er faktisk ret vigtig i forhold til the Great Gatsby, da det er en perlekæde Daisy har fået af hendes ægtemand som hun river i stykker da hun modtager et brev fra Gatsby på hendes brude morgen. Pandebåndet er meget jazz agtig, dog tror jeg at jeg skal have fundet en fjer til at pryde ekstra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar