30. august 2014

RUS-Ugen Afsluttet Med Temafest

Igår var sidste dag i RUS-ugen for Engelsk studiet på Århus universitet. Siden mandag har jeg været til 3 fester og mødt rigtig mange super søde mennesker. Vi er blevet delt ind i hold og vi er blevet delt ind i læsegrupper og jeg har en rigtig god fornemmelse omkring hvordan studiet kommer til at blive, jeg kan faktisk slet ikke vente med at begynde på mandag. 


Igår aftes blev der afholdt en fest for at afslutte RUS-ugen og temaet var "classic" med fri fortolkning. Jeg valgte at klæde mig ud som en fra The Great Gatsby (se HER hvor tingene er fra). Jeg tænkte at det var en vildt god idé og at jeg var rigtig original i min tankegang, det fandt jeg så ud af at jeg ikke var da jeg først mødte op! Jeg tror ca. en 3. del af alle deltagende var klædt ud som nogen fra 20'erne. Men jeg var nu alligevel meget tilfreds med mit eget outfit. Tidligere på dagen havde hvert hold arrangeret noget underholdning vi skulle fremvise på scenen foran resten af det nye engelsk-studie. Det var rigtig sjovt, underholdende og noget mere kreativt end andet, men alt i alt var det super hyggeligt. Resten af aftenen gik med at snakke med en masse mennesker som jeg enten havde snakket med i løbet af de første dage i RUS-ugen eller med at snakke med nogle jeg aldrig havde snakket med før. Jeg bliver konstant overrasket over hvor søde mennesker der er på mit nye studie!


Black - HER    Glitter - HER



På mandag overtager min kæreste og jeg vores nye lejlighed, og vi får endeligt vores meget savnede Choko tilbage som vi nu har undværet i 11 lange dage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar